<< TILBAGE

Tidligere kursus 2012

Anerkendende feedback i danse - og performanceundervisningen

Anerkendende feedback er en væsentlig metode til at stimulere en fri og personlig kunstnerisk udvikling hos dine elever. Med anerkendende feedback opnår du selvsikkerhed og selvstændighed hos dine elever, og dermed sætter feedback rammen for dine elevers læringsmæssige udvikling.

Feedback er de sproglige tilbagemeldinger som du som underviser giver dine elever, og som vores elever giver hinanden. På denne kursusdag skal vi fordybe os i brugen af et anerkendende sprog når vi giver feedback i danseundervisningen. Du vil få en dybere forståelse for hvad feedback er, hvilken effekt anerkendende feedback vil have for din undervisning og du vil få værktøjer til at sætte det i spil i undervisningen – både som underviser og eleverne imellem. 

© Julian Gabriel Richter  

Arbejdsform:

Dagen veksler mellem teoretisk indblik i hvad anerkendende feedback er, øvelser hvor du træner forskellige feedbackformer, og refleksioner over hvilken forskel det kan gøre for dig som danseunderviser. 

UNDERVISER: Lene Kobbernagel

Lene Kobbernagel driver virksomheden Samtalekunst, som arbejder for at fremme anerkendende samtaler i kunstneriske læringsprocesser. Lene er desuden fast tilknyttet Statens Teaterskole, hvor hun underviser i dramaturgi, refleksion og kunstneriske processer.

I samarbejde med Dansenhallerne og Dansk Artistforbund

<< TILBAGE

TILMELDING

VI HAR FÅET NY HJEMMESIDE 

se venligst WWW.DDSKS.DK